Zwroty i reklamacje
Jeśli produkty nie spełniają Twoich oczekiwań daj mi znać :) Nie musisz wypełniać żadnego formularza, proszę jedynie o maila na adres zwroty@musliny.pl W mailu napisz proszę jakie produkty zwracasz. Będzie mi ogromnie miło jeśli dasz mi znać co poszło nie tak - może powinnam robić coś inaczej, lepiej ;)
Na ustawowe 2 tygodnie patrzę z przymróżeniem oka - oczywiście w granicach rozsądku :) jeśli więc jesteś po terminie daj mi znać mailowo :)
Produkty wrzuć proszę do paczki i wyślij na adres:
Jakub Kądzielawa Muśliny.pl
ul. Krakowskie Przedmieście 43AP/1
32-087 Zielonki
Uwaga: Niestety ze względu na to, że pomimo obecności w domu poczta zostawia awizo proszę o wybór innego dostawcy. Nie jestem w stanie za każdym razem odbierać paczki osobiście z poczty.
Chciałabym też przypomnieć politykę darmowej dostawy. Jeśli przy zamówieniu wykorzystana była opcja darmowej dostawy to sprawdzę czy pozostałe u Ciebie produkty nadal przekraczają próg darmowej dostawy. Jeśli nie - koszt darmowej dostawy odliczę sobie od zwrotu.