Zwroty i reklamacje


Jeśli produkty nie spełniają Twoich oczekiwań  daj mi znać :) Nie musisz wypełniać żadnego formularza, proszę jedynie o maila na adres zwroty@musliny.pl  W mailu napisz proszę jakie produkty zwracasz. Będzie mi ogromnie miło jeśli dasz mi znać co poszło nie tak - może powinnam robić coś inaczej, lepiej ;) 


Na ustawowe 2 tygodnie patrzę z przymróżeniem oka - oczywiście w granicach rozsądku :) jeśli więc jesteś po terminie daj mi znać mailowo :) 

Produkty wrzuć proszę do paczki i wyślij na adres:    

Jakub Kądzielawa Muśliny.pl

ul. Krakowskie Przedmieście 43AP/1

32-087 Zielonki

Uwaga:  Niestety ze względu na to, że pomimo obecności w domu poczta zostawia awizo proszę o wybór innego dostawcy. Nie jestem w stanie za każdym razem odbierać paczki osobiście z poczty. 


Chciałabym też przypomnieć politykę darmowej dostawy. Jeśli przy zamówieniu wykorzystana była opcja darmowej dostawy to sprawdzę czy pozostałe u Ciebie produkty nadal przekraczają próg darmowej dostawy. Jeśli nie - koszt darmowej dostawy odliczę sobie od zwrotu.